Meest gestelde vragen

Dat hoeft niet. SLIMON weet hoe belangrijk het is om online te zijn en heeft er voor gekozen om je niet lastig te vallen met verlengen van je abonnement. Alle pakketten worden automatisch voortgezet tot het moment dat je aangeeft dit niet meer te willen.

Wanneer je een pakket aanschaft bij SLIMON dan is dit minimaal voor een jaar. Daarna kun je maandelijks opzeggen. Facturatie geschiedt per jaar.

Wanneer je een kleiner pakket wilt kun je het pakket opheffen en een kleiner pakket aanschaffen. Wij zorgen er voor dat je domeinnaam aan het nieuwe pakket wordt gekoppeld zodat jij weer opnieuw aan de slag kunt met jouw website.

Helaas is dat niet mogelijk. Alle pakketten worden per jaar in rekening gebracht. Eventuele kortingen worden ook meteen voor een jaar verrekend.

Heel vervelend als dit gebeurt, dit kan verschillende oorzaken hebben. Het beste kun je hiervoor direct contact met ons opnemen zodat wij dit meteen voor je kunnen nakijken en oplossen. Gebruik hiervoor één van de contactmogelijkheden via je klantenpagina via
http://www.slimon.nl/klantenpagina en ga naar "Helpcenter" → Ticketcenter of Chat.

Ja dat kan! Je kunt bij de bestelling er voor kiezen om de domeinnaam in verhuizing te zetten naar SLIMON, wij zorgen er voor dat je website pakket gekoppeld wordt met de domeinnaam. 
Wil je de domeinnaam liever niet verhuizen? Kies dan "niet verhuizen" in het bestelproces. Wij sturen je dan de nodige informatie per e-mail die je kunt doorgeven aan je webhost.
Bij het gratis SLIMON basic pakket moet de domeinnaam wel naar ons verhuisd worden. Een domeinnaam via SLIMON kost € 9,95 per jaar!

SLIMON heeft bewust gezocht naar de beste kwaliteit software zodat jouw website precies wordt zoals jij dat wil. Daarom heeft SLIMON gekozen voor CM4ALL. Zij hebben al meer dan 10 jaar ervaring met software voor websites en zorgen er voor dat de websites steeds van de nieuwste templates en functionaliteiten worden voorzien. Op die manier blijft jouw website bij de tijd en kan SLIMON de beste kwaliteit blijven garanderen.

Absoluut niet! SLIMON maakt geen gebruik van externe adverteerders of banners die worden getoond in de website. Jouw website is van jou, alleen de informatie die jij op je website zet komt online.

Heb je van ons een actie code ontvangen of heb je via een speciale aanbieding een code gehad? Dan kun je deze invullen tijdens het bestelproces en wordt de actie meteen voor jou meegenomen in je bestelling. Heb je geen couponcode, laat het vak dan gewoon leeg.

Dit is onbeperkt mogelijk! Je kunt zoveel verschillende namen aan je website koppelen als je wil. Geef ons door welke naam je in gedachte hebt, en wij kijken of deze nog beschikbaar is. Is de naam nog vrij, dan koppelen wij deze aan je website en zal ook via deze naam je website op internet te vinden zijn.

Dat kan! Als je een andere naam voor je website wil, kun je dit aan ons doorgeven. Als deze nog beschikbaar is kunnen we deze voor je registreren en koppelen aan je website. De oude naam kan dan komen te vervallen.
 Wist je dat je ook meerdere domeinnamen aan je website kunt koppelen? Je kunt dus ook de oude naam behouden en de nieuwe naam erbij laten zetten. Op die manier worden bezoekers van zowel de nieuwe als de oude naam gewoon naar je website geleid.

Voor jouw gemak bieden wij via de klantenpagina verschillende betaalmethoden. 
Zo kun je kiezen uit iDeal, PayPal, Creditcard of automatische incasso. 
Betaal je liever zelf via internetbankieren? Dat mag natuurlijk ook. Zorg er dan wel voor dat je het factuurnummer er bij zet zodat wij weten dat de betaling van jou afkomstig is.

SLIMON zorgt dat jouw website online is en hanteert een achteraf betaling voor de facturen. Dit houdt wel in dat wij er op vertrouwen dat je de factuur binnen de betalingstermijn aan ons betaalt. Wanneer wij geen betaling ontvangen kunnen wij de website niet online houden en zal deze helaas niet meer bereikbaar zijn via internet.

Wij zorgen er voor dat je je hier geen zorgen over hoeft te maken. We zullen je pakket altijd automatisch voor je verlengen zodat jij gewoon altijd online bent. 
Je ontvangt de factuur per jaar per e-mail, deze kun je online betalen via het klantenportaal of gewoon overmaken via de bank. Wil je niet verlengen? Dan kun je dit gewoon aangeven in de klantenpagina een maand voordat je abonnement afloopt. Je website wordt dan door ons opgeheven.

Als jij groeit laten wij jouw website groeien. Dat gebeurt helaas niet vanzelf. Log in op de klantenomgeving om je pakkettype te wijzigen naar een groter pakket. 
http://www.slimon.nl/klantenpagina en kies voor "wijzig pakkettype".

Dat kan! Je kunt hiervoor inloggen in de klantenomgeving via http://www.slimon.nl/klantenpagina en kiezen voor "wijzig pakkettype". Kies hier je nieuwe pakket en wij zorgen er voor dat je meteen weer verder kunt met je website.

Onze contactgegevens

SLIMON
Doctor Cuyperslaan 76
5623 BB Eindhoven

T 085 0211 732
E
klantenservice@slimon.nl

KvK-nummer:  12045275
BTW-nummer:  NL813411786B01
Rekeningnummer:  976752662
Banknaam:  ABN-AMRO
Bankplaats:  Eindhoven
Ibannummer:  NL90ABNA0976752662
BICadres:  ABNANL2A